Monday, December 20, 2010

AM I CUTE ???

kabare sume ??? :) 


macm byk sgt ngah bace blog nie kan? hahaha : P time skang memg aku ase rajin sesgt lak nk update blog :) sebb macm byk idea lak kan nk tulis :) walopon last3 aku je yg bace balik..bahahah~ x pe,bak kate si otomen ku,dairy aite~ umm..ape jadah nye aku tulis tajok atas nie? am i cute? adakah saye kiutt ??? wahhhh~ sungguh mencapap ayatku ini (~,~) haha.. tapi apewdehal. ADE AKU KESAH ??? ekekek..
niat aku sebenar nye aku nak kate aku da potong rambot..hahah ~ not potong actually but juz cut front of my hair  ( ?? ) apew da ayat aku. (^^) ..haha..konon3 gaye nk mcma HAYLEY WILLIAM uh akn ( uweekkss!! ) tp aku sedar aku owg melaysia ( not JAWE owkayh :) ) haha~ so,berkat keinginan meluap3 + internet ade + gunting layer bapak aku + cermin besaa dalm bilik aku = aku search la kat youtube cam ane nk potong bahagian depan n skaligus nipis an rambut aku skit..n hasil die ??? hahaha tgk sendiri lahh choiiiiyy


* rambot aku time first3 skali b4 aku mengeksperimen an depan cermin dan hasil nye...

TADAAAAA~


* macam Hayley x ??? ( cakap ye,law x aku lepok !!! )


* officially not CHACAT okeyh !! tq


* percubaan yg agak terangsang memberangsangkan aite ?? :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...