Tuesday, December 21, 2010

KEKURANGAN

hai sume ...


arini aku dok kat umah x de wat papepon kecuali bangon tido,makan,kemas rumah,jemur kain,lipat baju,sapu rumah dah macam gundik bibik je rase :( ... nak buat macam mane,akak sulong uh la keje nye..yang bongsu dok goyang kaki cam kimak kanak3 x cukop umor je..aishhhhh!!!! memang la aku ade ase tensen cm nie je..tambah ag masalah lain yg x patot jadik masalah pon datang tiap3 mase..aku perlu an semangat tok sume nie,tp uh la mesti x de..x nampak pon..hurmm~


* saye pilih konsonan M untuk marah merah ...

 ke aku nie yg x syukor?? aku pon tak tau.memang aku bayak kekurangan.dari banyk segi..n aku taw x de ape kelebihan aku ade skang..tapi salah ke law aku nak sumthing yang ley wat an aku happy,gembira.~ nape mesti nk kondem n dalam mase same nak wat an aku ase low confident..



* ade jawapan tak untuk soalan kat atas nie??



* tensen kan law dalam hidop kite asik cm nie je? hurmmm~


aku ngaku aku bukan jenis suke cakap melantun,balas balik ape yg orang nk sindir aku,hanjeng aku..tp entah la..paling aku benci n aku memang x suke,aku da try nak jage aty orang,kenape mesti orang uh nak cari pasal ngan aku,nak sindir aku..kadang3 wat an aku ase nak pijak pukol je orang cm nie..hurmmm~ aku rase aku c nak pape pon dalam hidop aku nie.cukop la aku tgk mak bapak aku senang time diowg da tua anti,aku dapat kerje tetap n berdikari,adik3 aku da dapat nk hidop sendri n still ingat  aku nie akak diowng yg pernah jadi gundik kakak yg pernah dok satu rumah , aku dapat kawen ngan wedding yang aku impikan :) ~ and lastly aku dapat baby yang comeyll cam aku.. bahahahah~ aku juz nak berjaya dalam ape aku nak wat even x sehebat ape yang orang lain buat kat luar uh dengan cara ' AKU TAK MENYUSAHKAN HIDOP ORANG LAIN KECUALI BAPAK AKU !!! " huh~

 * every students dreaming aite ? but me ... (@.@)

hurm,x ley ke aku ase happy sikit !!!! tensen je~ urghhh


* its me,hopefully :)



p / s :


* this is MR BEANS baby owkayh ! not officially mine :)


* this is MINE. (^^) tq


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...