Wednesday, March 16, 2011

ENGAGEMENT

holla,Assalamualaikum sume :) !

ok,aku malas nk membebel panjang panjang.So nk dipendekkan cerita baru ni aku g ke majlis pertunangan membe aku,Wawa..so sweet tgk org da tunang..rase cm nak jugak lah! ( ko comel  gile nis ?? ) Haha..

Congrats to you dear..bile lak la time aku kan??? Tema time tu warna biru lembut..Entah la,maybe tahun nie tahun warna biru kot..ramai tol yg gune tema nie..time aku??? jangan harap nk warna pink okayh!! (~~)

Berbalik pada cite aku td,majlis yg dibuat sgt sgt simple tp sweet laa ( sebab aku dapat melantak byk hantaran  ferrero roche pihak laki die kasi,haha ) bagi aku..ntah la,bagi aku simple sgt pon x boley,overr sgt pon pelik..huhu~
So,tgk la antara gambr yg aku ade time ari tu okay
papai :)



- aku and wawa.comel x aku ?? hehehe



-  aku and dila..


-  Ferrero roche yg aku belasah tu..haha



-  kek tunang die..* sorry,aku maleh nk rotate..tgk la ngan pale teleng eyh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...