Saturday, March 12, 2011

PEMBUKAK KATA


" Ha...pening kepala... "
Memikirkan tak ada kerja.. 
Tanam anggur,pilu ditohmah 
Ah gantung dirimu saja


Ooo, lega rasanya.... 
Jadi kerja pegawai pemasaran.. 
Di Pertama... 
Rupa oh rupa2 nya... 
Kerja am saja...



La la la 
Hari hari kerja.. 
La la la 
Bosan dengan kerja 
La la la 
"Hidup harus kerja...kerja..."





Holla,assalamualaikum sume!! :B





Sememang nye dah bersarang tebuan dah blog aku nie,atas sebab seperti :




  • MALAS
  • PEMALAS
  • TERMALAS
  • PENMALAS
  • INTERNET X DAK
* sebab last tu yg betol okayyy..orait,perkara yg aku nk mention 
kan kali ini adalah pasal KERJA a.k.a JOB or VACANCY..rase sume dah taw ape maksod tu..maksod die " carik duet,gune duet,abeskan duet " hahahah,yg last tu aku plg suke dr yg firstt.. ngeee :B

Memang x dinafikan zaman sekarg keje amat3 susah utk dicari..gile babi  susah beb...macam3 tempat dah aku try,smp kan kene intebiu dgn doktor pale tingtong pon ade.HAHAHAHA..pengalaman aite? :)  
So,reminder untuk adik adik yg masih bersekolah * termasok adik aku yg agak pandai tu (~~), belajorr le rerajin..jangan jadik cm akak niee haaaaa,terlebih rajinn sebb tu pandai cam sekarang (~~) 

Kes law dah dapt koje lak,kene hadap INTERBIUUU nie x tahan beb..alahaiiiii (@@).. First experience aku kene intebiu? agak sucks okayyy..huhu~and memg x dinafikan english pada zaman sekarg macam bahasa pertama paling penting kt Malaysia nie...patot le dulu time kecik mak aku slalu rotan aku law aku x carik perkataan omputih kat newspaper ayah aku bawak balik..baru aku paham function nyee..Masehhh makkkk :)

and last but not least,smp sekarang aku still carik keje ag sambil nyanyi lirik lagu kat atas sekali tu...


La la la 


Hari hari kerja.. 
La la la 
Bosan dengan kerja 
La la la 
Hidup harus kerja...kerja...~

- END -




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...